کالا
خدمات
سلامت
گردشگری
با سیمینCRM میتونی همه کارای مربوط به مشتریات رو یهجا انجام بدی؛ از مدیریت ارتباط با مشتری گرفته تا پیگیری تیکتها، ارسال پیشفاکتور، اتوماسیون فروش و ساخت باشگاه مشتریان. رایگان شروع کن، حرفهای ادامه بده.
سیمین CRM یک راهکار ایرانی جامع برای مدیریت ارتباط با مشتریه که به کسبوکارها این امکان رو میده تا تمامی تعاملاتشون با مشتری ها رو از اول تا آخر پیگیری و بهینهسازی کنند.
ما توی سیمینCRM کاری کردیم که دیگه نیاز نباشه برای مدیریت مشتریهات از صدتا ابزار مختلف استفاده کنی. همیشه دغدغهی کسبوکارها اینه که چطور بتونن ارتباط با مشتری رو حرفهایتر، سریعتر و دقیقتر مدیریت کنن. ما اومدیم و یه نرمافزار CRM ابری طراحی کردیم که همهی این کارها رو توی یه پنل ساده و تمیز و قابلفهم جمع کرده. چیزی که باعث میشه سیمینCRM با بقیه متفاوت باشه، اینه که سعی نکردیم چیز پیچیدهای تحویل بدیم. برعکس، همهچی رو ساده کردیم، کاربرمحور طراحی کردیم، و مهمتر از همه، بهش بال و پر دادیم که بتونه توی رشد فروش و نگهداشت مشتری واقعاً مؤثر باشه.
با سیمینCRM میتونی مشخصات مشتریهاتو یهجا ذخیره کنی، تماسها و تعاملات گذشتهشون رو ببینی، یادداشت بزاری براشون، وظایف تعریف کنی، تاریخچه خرید رو ببینی، و از همه مهمتر، برای پیگیری بهتر مشتریها زمانبندی مشخص کنی. اگه یه مشتری قبلاً ازت خرید کرده، سیستم یادت میندازه که فلان روز دوباره باهاش تماس بگیری، یا براش یه تخفیف ویژه بفرستی. این یعنی اتوماسیون فروش واقعی.
حتی اگه بخوای برای مشتریات پیشفاکتور یا قرارداد بفرستی، لازم نیست وقتتو با ورد و اکسل تلف کنی. توی پنل سیمین، همهچی آمادهست. فقط چندتا کلیک میکنی و یه فایل حرفهای با لوگوی خودت و مشخصات مشتری، براش میفرستی. مشتری هم همون لحظه فایل رو میگیره و تأیید میکنه. همه چی دیجیتال، سریع و بدون دردسر.
یکی از جذابترین امکاناتی که ما توی CRM سیمین گذاشتیم، قابلیت ایجاد باشگاه مشتریانه. اگه فروشگاه داری، اگه خدمات ارائه میدی، اگه مشتری برات مهمه و میخوای حفظش کنی، این بخش خیلی به کارت میاد. میتونی مشتریهات رو دستهبندی کنی، براشون امتیاز جمع کنی، بهشون هدیه بدی، تخفیف خاص ارائه بدی یا دعوتشون کنی به خرید بعدی با یه کد اختصاصی. همه اینا با چندتا کلیک ساده از داخل داشبورد انجام میشن. نه نیازی به افزونه هست، نه دردسر تنظیمات عجیب.
سیمینCRM یه ابزار معمولی نیست. این یه سامانه CRM تحت وبه که از هرجای دنیا، با موبایل یا لپتاپ، باز میکنی و اطلاعاتت رو مدیریت میکنی. مخصوصاً اگه تیم فروش یا پشتیبانی داری، میتونی نقشها رو تقسیم کنی، هرکی فقط به بخش خودش دسترسی داشته باشه، وظایف رو بین اعضا مشخص کنی و حتی با پیام داخلی با هم در ارتباط باشن. کارهای تیمی به کمک این نرمافزار خیلی راحتتر میشن.
حالا بیا درباره تیکتگذاری هم بگیم. یکی از دردسرهای دائمی هر کسبوکاری پشتیبانی از مشتریهاشه. با سیمینCRM این بخش هم حل شده. مشتریها میتونن تیکت بزنن، تو میتونی براشون جواب بنویسی، پیگیری کنی، وضعیت تیکتها رو ببینی، اولویتبندی کنی و خلاصه کاری کنی که مشتری حس کنه واقعاً داره جدی گرفته میشه. چون توی این بازار رقابتی، پشتیبانی خوب یعنی نصف فروش.
اگه بخوای بدونی مشتریات چیکار میکنن، کجا توی سایتت میرن، چند وقت یه بار میان سر بزنن یا آخرین خریدشون کی بوده، با سیستم رفتارشناسی سیمینCRM میتونی اینا رو رصد کنی. نه برای فضولی، برای اینکه پیشنهاد مناسب رو در زمان مناسب بدی. یعنی همون چیزی که فروش واقعی رو میسازه.
ما این سیستم رو طوری طراحی کردیم که هیچ نیازی به دانش فنی خاصی نداشته باشی. اگه الان یه فروشگاه کوچیک داری یا مشاور هستی، یا حتی مدیر یه شرکت بزرگ، فقط کافیه ثبتنام کنی و بری سراغ ساختن اولین پرونده مشتری. هیچ چیزی برای نصب لازم نداری. همهچیز تحت وبه، روی هر دستگاهی بالا میاد، و اطلاعاتت امن و پشتیبانگیریشدهست.
و حالا برسیم به مهمترین بخش ماجرا: شروع رایگان. برای استفاده از سیمینCRM لازم نیست اول پول بدی. ما این امکان رو دادیم که اول از نسخه پایه کاملاً رایگان استفاده کنی، همه امکانات اصلی رو بسنجی، مطمئن شی که به دردت میخوره، بعد اگه خواستی بری سمت پلنهای حرفهایتر. این یعنی هزینهای نمیدی تا وقتی مطمئن نشی.
ما خودمون از دل بازار اومدیم و میدونیم نیاز واقعی یه کسبوکار چیه. برای همین سعی کردیم همهچیز رو از زاویهی نگاه شما طراحی کنیم. اگه CRM ابری رو تا حالا تجربه نکردی، سیمین یه شروع عالیه. اگه از سیستمهای قبلی خسته شدی یا دنبال یه پنل ساده و منظم میگردی، وقتشه یه بار اینجا رو امتحان کنی.
سیمینCRM فقط یه نرمافزار نیست، یه همراه برای رشد کسبوکارتونه.